کراتینین 490 در بیماری کلیه پلی کیستیک: یک درمان فشرده سازی گرم به آسیب مفید است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 490 در بیماری کلیه پلی کیستیک: یک درمان فشرده سازی گرم به آسیب مفید است

مادر من یک بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار است، و اخیرا سطح کراتینین او تا 490. آیا شما می توانید به من بگویید چه می کند کراتینین 490 به معنی؟ من شنیده ام که درمان فشرده سازی گرم برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است، من می خواهم بدانم که آن را مفید است که به کاهش سطح بالای کراتینین در بیماری کلیه پلی کیستیک؟

کراتینین 490 بدان معنی است که بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار است؟

صادقانه بگویم، کراتینین 490 در کلیه پلی کیستیک به معنی: 1. نفرون توسط بیش از 70٪ آسیب دیده است. 2. سموم بالا وجود دارد در بدن کاهش یافت، به طوری که بسیاری از بیماران نمی خواهید به خوردن غذاهای، و همیشه احساس خستگی. 3. کیست در کلیه به اندازه کافی بزرگ به آسیب کلیوی هستند. بنابراین، وضعیت کلی بدن باید به شما و آمادگی رزمی کامل ما منجر شود. اگر بیشتر و بیشتر سموم رسوب بدن، بسیاری از عوارض دیگر بوجود می آیند، برای مثال، بیماری های قلبی عروقی (بیماری های قلبی عروقی)، انسفالوپاتی اورمیک، بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های سیستم عصبی، و غیره، همه از این بیماری بسیار خطرناک است برای زندگی است. در یک کلام، مادر خود را در حال حاضر در مرحله ای از زندگی، درمان زود هنگام است که به شدت برای او توصیه می شود.

است درمان فشرده سازی گرم برای کاهش سطح بالای کراتینین در بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟

درمان فشرده سازی گرم به عنوان یکی از روش های موثر ترین درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک، نه تنها می تواند کاهش سطوح بالای کراتینین، اما همچنین می تواند بافت کلیه آسیب دیده بازیابی، پس از آن یک انتخاب خوب برای مادر شما است. من معتقدم که، با کمک از این درمان، او می تواند بیماری او را تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر او می تواند این درمان در حال حاضر، آن را به عنوان ممکن است، می تواند یک فرصت برای کاهش اندازه کیست را دریافت و آنها از جوانه آنها جلوگیری می کند.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان فشرده سازی گرم، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید و یا مشورت با دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: